MakeUp Trends Lente 2013

De nieuwe Lente Trends voor MakeUp 2013

De MakeUp Trend voor de Lente & Zomer 2013  is een ‘Fresh Face’. Tijdens de New York Fashion Week werd duidelijk dat de felgekleurde make-up op zijn retour is en plaats maakt voor een natuurlijke look.

Veel topmodellen werden door de designers de catwalk opgestuurd met een Fresh Face: nauwelijks zichtbare foundation, lichte, glanzende oogschaduw en lippenstift in zachte kleuren.

Deze pure ‘no make-up’ look benadrukt de natuurlijke schoonheid van de vrouw. Precies zoals de moderne man haar graag ziet. Een stralend uiterlijk zonder daar zichtbare moeite voor te doen. Al weten wij natuurlijk beter. Om deze minimalistische make-up stijl goed te krijgen moet je veel zorg besteden aan het kiezen van de juiste foundation en een kleurenpallet dat bij jouw natuurlijke tint past.

De ‘Fresh Face’ combineert uitstekend met de trend van vrolijke lentekleuren en speelse printen.

Topontwerper Matthew Williamson weet de nieuwe look als geen ander te vangen. Hieronder zijn impressie van de ´Voorjaarsklanken voor 2013´. Laat je inspireren voor de komende lente door deze video van een veelbelovende designer en zijn topmodellen.

“Matthew Williamson is world renowned for his highly recognisable signature aesthetic: a master of print, embellishment, attention to detail and kaleidoscopic colour. Matthew’s collections encapsulate a bohemian spirit and a laid back sense of glamour.”

“Matthew Williamson has brought such joyful energy to the London fashion scene with his wonderful dragonflies, bright bubbly prints and unabashedly pretty clothes. He’s always been so clear about who he is – a designer who understands lifestyle as well as style, a follower in the footsteps of Celia Birtwell and Zandra Rhodes – and who his young, beautiful customer yearns to be. It’s been a real treat to watch his colourful career unfold.
– Anna Wintour, Editor-in-Chief, Vogue USA.”

 

Reacties

  1. Gaaf fel gekleurde Make-Up! Zijn er meer meisjes die dit mooi vinden?

Laat wat van je horen

*